20 Nisan 2012 Cuma

608 Saatlik Masaj Kursu / Merkezi Eğitim Kursları

608 saatlik masaj kursu tüm Türkiye genelinde eğitimlerine başlamıştır. Uzaktan Eğitim Sistemi ile verilmekte olup dilerseniz özel ders alma imkanınız bulunmaktadır. Kurs sonunda kursiyerlere Milli Eğitim Bakanlığı onaylı 608 saatlik Masör – Masöz (Masaj Elemanı) sertifikası verilecektir.

608 saatlik zorunlu Masör – Masöz Eğitim kurusuna, ve daha birçok kursumuza evinizden, iş yerinizden katılabilirsiniz. Uzaktan Eğitim sisteminin avantajları ile kursa katılım mecburiyeti, devam mecburiyeti, eğitim merkezine gelip gitme mecburiyeti olmadan Tüm Türkiye’de geçerli M.E.B. Onaylı sertifikanızı alın. Dersleri internetiniz olan herhangi bir yerden herhangi bir zamanda izleyin, isterseniz sanal sınıf ile canlı derslere katılın.

Sertifikalı olmanın avantajını, uzaktan eğitimin kolaylığıyla kazanın.

Türkiye’de ilk ve tek.

Kurs hakkında detaylı bilgiye ve katılım için gerekli belgelere www.kurssertifikasi.com adresinden veya 0(312) 432 0 332 numaralı telefonumuzdan ulaşabilirsiniz.


Telefon : 0312 432 0 332
E-Posta Adresi : info

View the Original article

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder